sobota, 13. julij 2013

ČEŠNJEV PARADIŽNIK V MARINADI IZ OLIVNEGA OLJA IN MANDLJEV


CORLEONE, SICILIJA


Da, kraj s tem imenom dejansko obstaja J. Corleone je majho mestece približno na pol poti med Palermom in Agrigentom. Je dejansko rojstni kraj nekaterih mafijskih šefov, kot na primer Toto Riina in Bernardo Provenzano. Čeprav je kraj postal znan predvsem zaradi filma Boter in mafijskega šefa Vita Corleona, so prizore pravzaprav posneli v bližnji vasici Savoca.


Kljub zloglasnemu imenu je Corleone miren kraj. Obiskala sem ga izven sezone, tako da turistov ni bilo veliko. Največja turistična atrakcija v Corleonu je prav gotovo Muzej boja proti mafiji, kjer hranijo večino sodnih spisov iz največjega sodnega procesa proti sicilijanski mafiji, znanega kot "Maxi trial".




V Corleonu sem si naročila solato iz češnjevega paradižnika. Nisem pričakovala nič posebnega, potem pa sem ugotovila, da je paradižnik pravzaprav topel... In kar je sprva izgledalo kot drobno narezan česen, se je izkazalo za mandlje J.

Seveda sem morala solato pripraviti tudi doma, in tukaj je moje remek - dijelo in seveda recept J.

POTREBUJEŠ:
200-250 g češnjevega paradižnika
3 žlice olivnega olja
½ žlice grobo mletih mandljev
Sol
Poper

PRIPRAVIŠ:
 V skodelici zmešaš dve žlici olivnega olja, sol, poper, mlete mandlje in malo vode. Če želiš, lahko dodaš še kakšno drugo začimbo, npr. peteršilj, baziliko, origano,… jaz jih ne dodam, ker se mi zdi kombinacija paradižnika in mandljev že sama po sebi zelo okusna. Mešanico pustiš nekaj časa stati, da se mandlji prepojijo s tekočino.

Češnjev paradižnik opereš in prepoloviš. V ponvi segreješ žlico olivnega olja in paradižnike na hitrco popražiš. Odstaviš.

Popražene paradižnike previdno (da se ne pomečkajo) zložiš v manjše posodice za solato ter jih preliješ z mešanico olivnega olja, mandljev in začimb. Postrežeš.


Pa dober tek J


0 komentarji:

Objavite komentar

Naslednja objava Prejšnja objava Domov
 
GRIŽLJAJI SVETA Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo