četrtek, 11. julij 2013

RIŽOTA Z BUČKAMI, KORENČKOM IN KURKUMO


No, pa se je le začela. Sezona bučk. Dokler na vrtu ni paradižnika, zame najljubša »zelenjava« med sadjem J. Pri tem svaka čast moji mami, njen vrt je namreč džungla v malem – zelenjava raste kar ena čez drugo, vse ji uspe, vse je v izdatnih količinah in vse je bio. Kapo dol J. No, za kuharijo pa sem bolj jaz zadolžena in tukaj je nekaj mojih bučkinih evergreenov. Nekatere z več, druge z manj bučkami J.

POTREBUJEŠ:
200 g polnozrnatega riža
2 manjši bučki
2-3 korenčke
Žlico oljčnega olja
Žličko kurkume
Sol
Kajenski poper

PRIPRAVIŠ:
Korenček olupiš, prepoloviš in narežeš na kolobarje. Bučko opereš, prerežeš na četrtine in narežeš na približno pol centimetra debele kolobarje. V ponvi segreješ oljčno olje, korenček na hitrco popražiš, nato priliješ nekaj vode in dušiš. Čez čas dodaš bučke (jaz jih dodam precej pozno, ker ne maram, da so premehke – najraje vidim, da še malo hrustajo J). Soliš in popraš.

Riž skuhaš v osoljenem kropu. Še preden povre vsa voda, dodaš dušeno zelenjavo in žličko kurkume. Nežno premešaš vse sestavine in postrežeš.

Pa dober tek J



Naslednja objava Prejšnja objava Domov
 
GRIŽLJAJI SVETA Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo