torek, 23. julij 2013

PIKANTNI PERESNIKI Z BUČKAMI


Ne ne, ni še konec z bučkami. Baje na našem vrtu še vedno dobro delajo in komaj čakam vikend, da grem domov po novo zalogo J. Z obstoječimi zalogami pa sem tokrat pripravila pikantno različico testenin. Meni so vrhunske J 




POTREBUJEŠ:
1 srednje veliko bučko
80 - 100 g polnozrnatih peresnikov
100 ml smetane za kuhanje
1/2 žlice polnozrnate gorčice
Mleti čili
Sol
Kajenski poper
Olivno olje

PRIPRAVIŠ:
Bučko narežeš na kolobarje ali manjše koščke in jih popražiš na olivnem olju. Priliješ malo vode (ne preveč!) in jih še malo podušiš.

Peresnike skuhaš al dente, jih odcediš in dodaš bučkam. Soliš, popraš in zaliješ s smetano za kuhanje. Na koncu dodaš še mleti čili in polnozrnato gorčico. Jaz sem dodala pravzaprav olivno olje s čilijem, ampak se mi zdi, da so mleti čiliji nekako bolj 'pri roki'.

Zgornje količine so zadostne za približno dva srednje lačna, je pa seveda odvisno, ali čez dan delata v pisarni ali v rudniku J

Pa dober tek J






0 komentarji:

Objavite komentar

Naslednja objava Prejšnja objava Domov
 
GRIŽLJAJI SVETA Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo