četrtek, 17. oktober 2013

LA CANCHANCHARA


TRINIDAD, KUBA


Trinidad, ja…. ko sem začela pisati to objavo, me je kar malo zasanjalo… ni kaj, Trinidad mi je bil zelo všeč. Kar je sicer nenavadno zame, saj mi prava turistična mesta po navadi niso prva izbira, ampak Trinidad… uh… J.

V Trinidad smo prispeli proti večeru, tako da je kopanje v Karibskem morju za tisti dan odpadlo (no, tako sem vsaj mislila J). Dogovorjeni smo bili, da gremo preveriti kubansko nočno življenje, zato sem se na hitrco preobleka in že smo bili na poti v center Trinidada.

Na trgu zraven cerkve je bilo nooooro! Kaj so ti salserji delali! Mi je bilo kar malo nerodno poskusiti tistih nekaj osnovnih korakov salse, ki jih znam… Ja, Kuba in ples, kaj naj rečem, saj se sploh ne da ubesediti… v glavnem, vroče in noro J. Preden smo se odpravili nazaj proti hotelčku, je bil čas še za eno hitro podtalno akcijo – ni kaj, Kuba je le dežela revolucije J. Naš vodič je namreč videl, da si zabave željna mladina še ne želi domov, zato je padel hiter dogovor – vsi skupaj gremo do hotela, potem pa gre »mlajša polovica« skupine nazaj v akcijo – kamor hodijo plesat domačini, je rekel vodič. Kot da nam je bilo treba dvakrat reči! J

Rečeno - storjeno… Parkiramo in se po eni čudni poti odpravimo za vodičem. Na eni strani kot neka zapuščena tovarna z razbitimi okni, na drugi strani živa skala. Žičnata ograja in nekaj domačinov, ki se smukajo sem in tja… OMG, kam mi to gremo? Malo se spogledujemo med sabo, stopimo čez luknjo v žičnati ograji in ob skali nadaljujemo pot. Usred ničega kar naenkrat ena odprtina v skali in en tip pobira vstopnino. Ok, še dobro da sem imela za sabo že nekaj koktejlov, drugače bi me bilo kar malo strah J. Plačamo, nato pa se odpravimo v notranjost… po nekih stopnicah navzdol… v jamo… WTF?? Ne se hecat… podzemna jama, noter pa diskoteka… zato se zunaj ni slišalo muzike… Carsko!!! Kaj takega pa še nisem videla!! Prava podzemna jama, noter samo podest, šank in disko kugla pritrjena v strop jame… Hahahahaha kako smo se smejali… Sami domačini in nekaj turistk, ki so jih domačini z različnimi nameni in interesi vzeli s sabo… Glasba – samo kubanska in štirikrat Gangnam style J. Kako drugače in kako carsko! Smejali in plesali ful!

Ko je bil čas za odhod, smo zunaj malo barantali za ceno taksija in se nato v šestdeset let starih avtih odpeljali nazaj do hotela … 

No, takšni izgledajo taksiji podnevi J

Ko sem že mislila, da ne more biti bolj perfektno, je nekdo predlagal, da se takšen dan (oziroma noč) mora nujno končati z nočnim kopanjem… in smo šli… seveda samo trije najbolj hrabri… ampak vsem ostalim je lahko prekleto žal… nočno kopanje v karibskem morju… ob polni luni… v čisti tišini… neprecenljivo! Btw… saj je jasno, da pravo nočno kopanje pomeni brez kopalk, ne? J

Plaža podnevi...

In plaža tam enkrat... kaj pa vem...
ne bi si upala ugibati ure 
J
P.S. zadnja fotka ni avtorska, jaz sem bila takrat sajvestekje J Mislim da jo je naredila Špela, ma nisem čist ziher... Če se kdo prepozna kot avtor in zahteva svoje pravice, naj mi javi J   

Naslednji dan (no, za nas je bilo to že čez dve uri po tistem nočnem kopanju) smo se po zajtrku odpravili nazaj v Trinidad, da ga vidimo še v dnevni svetlobi. Ampak o tem enkrat drugič J


LA CANCHANCHARA

V Trinidadu smo poskusili koktejl, ki ni prav zelo znan. Neupravičeno, bi rekla, ker ni slab! Ime je dobil po hiši, kjer je Cortez zbiral svojo vojsko napad na Mehiko in Azteke, danes pa na tem mestu stoji istoimenski bar z živo glasbo…


Glavne sestavine La Canchanchare so rum, limeta, med in voda, postrežejo pa ga obvezno v glinenem lončku:

Ja, res smo jih toliko spili J

POTREBUJEŠ:
3 žlice medu
6 cl belega ruma
4 cl limetinega soka
Led


PRIPRAVIŠ:
V glinenem lončku dobro premešaš med z belim rumom. Dodaš limetin sok in nekaj kock ledu ter uživaš J


Salud! J



0 komentarji:

Objavite komentar

Naslednja objava Prejšnja objava Domov
 
GRIŽLJAJI SVETA Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo