ponedeljek, 24. februar 2014

SMOOTHIE POPAJ



Kakšni dve leti nazaj sem se navdušila nad smoothiji, kupila ultra drag blender in si začela vsak dan pripravljati svoje smoothije. Naštudirala sem nebroj receptov in kombinacij, potem pa sem ugotovila, da od same zdrave prehrane ne bom srečnejša. Da sreča prihaja od drugod. Pri meni večinoma iz roštilja in iz kakšne čokoladnice J.

Ampak ni kaj, malo zdravja tu in tam ne škodi, pa revček blender tudi nekako osamljeno zgleda v moji kuhinji… tako da sem se odločila, da mu bom pogosteje delala družbo.

Smoothie s kombinacijo špinače in banane mi je bil vedno najljubši. Čeprav preveč surove špinače menda tudi ni dobro konzumirati – zmernost, tako kot pri vseh stvareh v življenju J.

POTREBUJEŠ:
Pest špinače
1 banano
Sok 1 limete ali ½ limone
2 čajni žlički konopljinih proteinov
1 žlica »moje« kombinacije semen
1-2 kozarca vode

PRIPRAVIŠ:
Vse sestavine zmiksaš v blenderju (no, banano le dajte prej olupit J). Količina vode po okusu, odvisno koliko redek / gost smoothie želite. Jaz imam raje bolj tekoče, zato dodam toliko vode, da so ostale sestavine v blenderju skoraj v celoti pod gladino.

In kaj je skrivnostna »moja« kombinacija semen? J Ma ni se mi dalo odpirat sto različnih posodic s semeni, pa sem si v eno namešala v enakem razmerju proso (ja, kar surovo), chia semena, laneno seme in sezamovo seme. In to mešanico potem dodam vsakemu smoothiju.

Tako, to je vsa umetnost. Zgoraj navedene količine zadostujejo za dva ali tri takšne kozarce:


P.S. če vas je popadla kakšna želja, da bi si dali na roko tetovirat sidro, potem ste verjetno uporabili preveč špinače JJJ.


0 komentarji:

Objavite komentar

Naslednja objava Prejšnja objava Domov
 
GRIŽLJAJI SVETA Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo