sobota, 18. januar 2014

ČOKOLADNI MUFFINI Z MARCIPANOVO SREDICO


Zelo čokoladni muffini s presenečenjem na sredini J. Za vse čoko-marcipanoholike. Torej zame J.


POTREBUJEŠ:
3 žlice masla
90 g jedilne čokolade
200 g moke
50 g rjavega sladkorja
1 vanilin sladkor
3 žlice mlete čokolade
3 čajne žličke pecilnega praška
Ščepec soli
2 jajci
150 ml mleka
Nekaj na večje koščke nasekljane jedilne čokolade
Nekaj nasekljanih mandljev
Surovo marcipanovo maso

PRIPRAVIŠ:
Iz marcipanove mase oblikuješ poljubno velike kroglice – rabiš jih toliko, kot boš naredil muffinov. Iz zgoraj navedenih sestavin jih dobiš 11-12.

V kozici razpustiš maslo. Jajci razžvrkljaš, dodaš mleko in primešaš raztopljenemu maslu. Nad soparo razpustiš 90 g jedilne čokolade. V večji skledi zmešaš preostale sestavine, temu dodaš še jajčno maso in raztopljeno čokolado.
V pekač za muffine daš papirčke, jih do slabe polovice nadevaš z maso, na to daš marcipanovo kroglico in čez nadevaš še preostalo maso za muffine.

Pečeš 20-30 minut na 180-200°C.


Uh, sem se morala nazaj držati, da nisem vseh sama smastila! J

Ko sem se potepala po Budimpešti, sem čisto po naključju naletela na muzej marcipana. Ja, tudi to očitno obstaja in ko sem čisto zraven odkrila še majhno trgovinico z marcipanom, se res nisem nazaj držala pri šopingu! Kupila sem marcipan z okusom pomaranče, pa takšnega z okusom čokolade, pa pistacij, arašidov, cimeta in ne vem česa vse še. Nekaj sem podarila za božička še enemu čoko-marcipanoholiku, ostalo pa sem porabila pri tem receptu. Marcipan z okusom po pistacijah mi je zakon! Uh! J  


Pa dober tek J



0 komentarji:

Objavite komentar

Naslednja objava Prejšnja objava Domov
 
GRIŽLJAJI SVETA Copyright © 2010 | Designed by: Compartidisimo